esmaspäev, 8. detsember 2014

Vingutussud

Kell on palju ja lammas küpsetab piparkooke. Järekordne kiire päev lihtsalt noh. Vastik, vastik. Pean täiesti ausalt tunnistama, et tegelikult mulle ei meeldi üldse vinguda, aga täna on küll eriti õudne päev olnud. Näiteks preili G. arvas, et eriti tore oleks keset põrandat 4 sooja junni lasta.
Teiseks olen ma vähemalt 3 tundi kirjutanud mingeid nõmedaid blankette pakkidele, mida on üle 70. Kõik need pakid pean ma KÄSITSI vedama postkontorisse. OMG!!!!!!!!
Kole palju mõttetut vingumist, eksole?
Ma tõesti ei saa aru nendest inimestest, kes järjepidevalt vinguvad või kommenteerivad teisi, halvustavad, avaldavad oma idiootset arvamust, mis muideks ei koti tegelikult kedagi! Kogu aeg ei saa ju olle negatiivselt meelestatud. Või saab? Seletage mulle lollile siis ka.. Arusaadav, et VAHEL võib vinguda ning tegelikult isegi peab!? Aga iga jumalama päev?
Mul tegelikult on üks sõber, või noh tuttav vast nüüdseks, kes kogu aeg vingub peenikese häälega, et talle ei meeldi see ja talle ei meeldi too. Ma olen paar märkust vist juba ka teinud talle, aga mis teha kui inimene ei tahagi head nõu kuulda võtta. Vähemalt ma arvan, et need mu soovitused olid head. :D :D




Võimalik, et postitan midagi hiljem veel, sest lammas on terve öö üleval. Seniks aga keep calm and call batman.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar