kolmapäev, 10. detsember 2014

Laiskvorst

Ma pean tunnistama, et ma olen nii laiskvorst olnud viimasel ajal. Mitte midagi teha ei viitsiks, kui ei peaks. Vahel lükkan tähtsad asjad järgmiseks päevaks ning siis jooksen nagu peata kana ringi. Ilmselt sellepärast ma jäängi see aasta jõulukingist ilma :D Tundub, et tuleb toidulaud jälle üle vaadata, et kõik vajalikud vitamiinid ei puuduks minu organismist. 
Samas pean ennast kiitma ka. Olen juba 2 kuud tagasi kõik jõulukingitused ära ostnud. Nüüd ei pea viimasel hetkel end ogaraks jooksma. Tegelikult on see üsna hea kulude kokkuhoidmise variant ka, sest siis ei lähe sadu eurosid ühe kuu jooksul. See aasta on kuidagi selline, et peas ringles tohutult ideid, mida jõuludeks perekonnale kinkida, aga nagu ma algul mainisin, siis ma olen paha laiskvorst olnud. 
Ärge pikka viha pidage! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar