esmaspäev, 19. jaanuar 2015

ma armastan oma naabreid

Ma ei soovi oma vihavaenlasele ka nii troppe naabreid nagu minul on. Uskumatu lihtsalt, kuidas keegi võib mind nii endast välja viia. Kolisin suvel uude majja. Nii..tegelikult sõber juba enne hoiatas, et siin majas eriti alt naabritega vedanud ei ole. No aga ma polnud päris sellisteks naabriteks ka valmis, kes isegi hingata ei luba (rääkimata kõva häälega rääkimisest või muusika kuulamisest). Juba teist korda on nad kutsunud politsei täiesti lampi põhjusel. Esimest korda siis, kui mees lapsega tantsis. Okei, kell oli veidi palju küll, aga siiski..kes kurat kutsub sellise asja pärast politsei????? Ja teist korda oli eile. Tulime päeval sünnipäevalt ning minu mees oli ikka kerge auru all. Kutsus kaks sõpra külla - mõlemad on lapsepõlve sõbrad ja täiesti normaalsed poisid. Ma arvan, et kell oli kuskil 3 päeval. Istusid siin ja tegid napsu ja kuulasid muusikat (muusika oli täiesti keskmise tugevusega). Mingi aeg üks neist läks koju (pakun, et kell oli siis mingi 12 öösel) ja JOOKSIS TREPIST ALLA (andke andeks kallid naabrid, et see teid nii sügavalt häiris!!!). Ja siis kuskil 40 min hiljem oligi politsei ukse taga ja tahtsid tuppa sooja saada. Ma olin teises toas ja mees ja meie sõber kutsusid nad sisse ning esimene küsimus politseil oli, et kus need alaealised tüdrukud end peidavad?? :D :D whaaaaaat, are you fucking serious!? Kujutan ette, et väljakutset tehes naabrid higistasid omal peeru siniseks a'la jutuga, et siin mingi konkreetsem läbu käib, kus alaealisi tüdrukuid vahendatakse hinnaga 2,50€/tk. Kurb oli pettumus politseil, kui nad avastasid eest kaks poissi joomas ja diivanit parandamas. Lõpuks said nad ise ka aru, kui jabur väljakutse see oli. Tulesäde nagu ma olen, ässitasin oma mehe nii kaugele, et ta alla uurima läheks naabritelt, et misjaoks nad sedasi käituvad. Mees läkski eesmärgiga viisakalt uurida. Koputas, ootas..lõpuks tuli see härra ahven ukse peale ja ta ei oskanudki midagi vastata! Puterdas seal vene, inglise ja eesti keeles, et up stairs jooks tantsulka. Mingi uus populaarne kurjade naabrite väljend? Igatahes jube raske oli reageerida, kui ta juba ukse pauguga kinni mehel nina ees lõi. No mina läksin päris kurjaks siis, sest oli ju näha, et inimene ei tahtnud normaalselt suhelda, sest tal ei olnud ju tegelikult mingisugust põhjust politseid kutsuda. Lihtsalt üks vastik vanainimeste jonn. Kas tõesti on nii raske aru saada, et me oleme noored, mitte 70a, kes hõljuvad toas ringi, et kedagi sammudega ei häiriks!? Ma ei pea oma kodus arvestama 24/7 sellega, et ma ei häiriks iga oma liigutusega minu armsaid naabreid. Igatahes, kui see jutt peaks kunagi ka nendeni jõudma, siis palun tuletage neile meelde, et ma lubasin neile suusabaasis tantsupeo korraldada! AND I WILL!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar