pühapäev, 15. veebruar 2015

Filmid, mida pean nägema 2015 (I)

Toon teieni filmid, mida peab vaatama lihtsalt. See aasta kahjuks tundub suhteliselt kesine valik võrreldes eelmisega, aga kuna ma olen suur filmifänn, siis palun..

1. Insurgent


Kuna esimene osa oli super hea ning ilmselt ka minu lemmik eelmisese aasta filmidest, siis ma loen juba päevi, et teist osa näha. Samuti tundub teine osa traileri järgi kordades parem kui esimene. On mida oodata!

2. The Age of Adaline


Tunnistan ausalt, et ma olen vähemalt 100 erinevat filmitrailerit vaatanud sedasi, et selle filmi oma on alati paremal soovituste seas olnud ning mul polnud absoluutselt huvi seda vaadata. Kuni tänaseni muidugi ning ma kirun end juba 45 korda selle pärast. 

3. The Longest Ride


Seda filmi ootan ma samuti väga, sest kõik Nicholas Sparksi kirjutatud filmid on 100000 korda vaatamist väärt! Kuna ma olen jube piripill, siis ilmselt selle filmi ajal on minu läpaka kõrval karp taskurätte.

4. Focus


Ilmselt pole rohkem vaja öelda kui, mulle meeldib Will Smith. Trailer tundub ka ju tegelikult üsna hea. Seega why not..

5. Cinderella 2015


Ma olen kõik võimalikud Tuhkatriinu filmid ära vaatanud. Seega ma ei saa ka nüüd mitte vaadata. :D

6. San Andreas


Ma ei oska hetkel midagi väga oodata, aga Dwayne meeldib ja samuti ka need nö "maailma lõpu taolised" filmid. 

7. Fast and Furious 7


Seda filmi ilmselt ootavad kõik inimesed maailmas.


Aga hetkel ei tulegi rohkem meelde neid filme, mida teiega jagada tahaksin. Kindlasti tuleb veel taoline postitus, sest filme on ikka omajagu ning mõnest vaadatud filmist räägin ka, et kas vastas ootustele või mitte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar