reede, 20. veebruar 2015

38 põhjust miks ma oma ema armastan!

38 põhjust sellepärast, et täna on tema sünnipäev!

1. Ilma sinuta ei oleks mind olemas.
2. Sinu kallistus on minu jaoks siiani kõige turvalisem.
3. Ilmselt kõik sinu tuttavad on minuga nõus, kui ma ütlen, et sa särad eredamalt kui öised taevatähed. 
4. Sa pole minu peale kunagi pika vihaga.
5. Sa kaitsed mind isegi siis, kui sa tead, et mul pole õigus.
6. Sa oled kogu aeg nii positiivne. 
7. Sul on lahked silmad.
8. Tänu sinule on mul üks peaaegu normaalne vend ja kaks röövlist õde.
9. Sa oled mulle parima sõbranna eest, sest tean, et sinule võin alati kõigest rääkida.
10. Jumal tänatud selle eest, et sa naljast aru saad ja teed seda isegi.
11. Sul on soe süda.
12. Aitäh, et andsid mulle oma ilusad rohelised silmad.
13. See, kuidas sa suutsid mu tuka nüsida 2-4cm pikkuseks on tase. Seda ei ületa vist miski! 
14. Sinu koduuks on mulle alati avatud (isegi siis, kui sa ei viitsi mu möla enam kuulata).
15. Sa oled õpetanud mind naerma nagu "daam". Kahjuks kõnnib minu jälgedes Kristelle. 
16. Sul on nii soe naeratus.
17. Tänu sinule on mul nii palju häid mälestusi.
18. Mulle meeldib sinuga nii väga kõigest ja kõigist tunde vestelda.
19. See kuidas sa suudad kooki tehes pool taignast maha kallata ja siis plaadil oleva küpsetuspaberi põlema panna ja ise köögist välja joosta on muidugi omaette tase. Ilmselt seda ma poleks pidanud siia kirja panema, aga ma tean, et sa andestad!
20. Aitäh, et sa viimase 3 aasta jooksul seda eelmist viga korranud pole. Nüüd kokkad nagu Ramsay.
21. Aga tegelikult teed sa maailma parimaid toite.
22. Kui sa mu peale pahane oled, siis ma tean, et sa armastad mind ikkagi.
23. Halloo..ma olen su esimene laps. 
24. Käbi ei kuku kännust kaugele.
25. Sa mõistad mind väga hästi.
26. Aaah, kuidas mulle meeldib sinuga huumorit teha. devil emoticon
27. Sa õpetasid mulle häid kombeid.
28. Samuti õpetasid sa mind enda eest seisma! 
29. Aitäh, et sa mind puberteedieas kodust välja ei viskanud.
30. Ma ei saa millegi üle nuriseda, sest alati on katus pea kohal olnud, soe söök laual ja puhtad riided seljas.
31.Sul on fantastiline maitse parfüümide suhtes.
32. Sa teed parimaid kinke.
33. Sa olid minuga alati hambaarsti juures kaasas. Õnneks ei pidanud ma üksi piinlikult istuma ja paistes põskedega pingil ilast tilkuma. 
34. Mulle tohutult meeldib see, kuidas sa iga aasta lased lastel jõuludel kuusepuu ära ehtida. Sa ei otsi taga täiuslikkust, sa ei peagi..sul on kõik olemas.
35. Sul on eriline oskus terve pere õnnelikuks teha.
36. Sa töötad kõvasti!
37. Sa oled alati mu number 1. fänn.
38. Kõige viimane, aga see-eest kõige olulisem põhjus miks ma sind armastan on see, kes sa oled ja see, kelleks mina kasvanud tänu sinule olen. Sa oled minu ema, minu sõber. Ma armastan sind tohutult palju ja soovin sulle kõike parimat. Palju õnne 38. sünnipäeva puhul!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar