reede, 20. veebruar 2015

777

Tänane postitus tundub ilmselt eriti müstiline paljudele (reaalselt niikuinii peale minu siin blogis lugejaid pole muidugi), aga see on midagi, millesse ma päriselt usun!

Selline ilus number 777 on kõige maagilisem numbrikombinatsioon minu pere jaoks. Nimelt ka väga lihtsal põhjusel: Minu tütar sündis väga raske ja haruldase haigusega (Eestis ainuke). Sellest teada saamine oli kõige raskem periood minu elus. Laps pidi nii palju kannatama ja mina loomulikult koos temaga, sest oma last nutmas kuulda on ühe ema jaoks ilmselt kõige nukram heli maailmas. Miks kuulda? Sest iga kord kui last piinati jälle, siis ma lihtsalt ei saanud pealt vaadata ja lasin lapse isal juures viibida sel hetkel. Ise läksin alati palatist välja aknalaua juurde nutma.

Mäletan, kui arstid meile lapse haigusest teatasid, siis mul tõesti polnud õrna aimu ka, mis edasi saab. Ühe näruse hematoloogi sõnul oleks pidanud me alla andma ja lapsel vaikselt surra laskma, sest tema arvates ei olnud lihtsalt lapsel õigust elada. Mis kuradi otsustaja on mingi võõras näss?? Meie sellega muidugi nõus ei olnud ja lihtsalt mainin, et lapsega on hetkel lood stabiilsed (teen kunagi ilmselt ka postituse täpsemalt kõigest). Igatahes tol öö nägin kummalist und - minu tütrel oli 7 pead, 7 jalga ja 7 kätt. Ma polnud kunagi varem unes mingisuguseid numbreid näinud, mis veel hommikuks meeles oleks olnud. Päris pikalt mõtlesin nende kolme seitsme peale ja täiesti õhust tuli meelde, et kuskil Internetis oli mingisugune artikkel inglite sõnumite kohta läbi numbrite. Eks ma siis googeldasin ja leidsin sellise toreda lehekülje http://elumuutjad.ee/2014/05/sonumid-inglitelt-numbrite-kaudu/

"777 – Inglid aplodeerivad sulle: Palju õnne! Oled õigel kursil! Jätka samas vaimus ning tea, et su soov täitub. See on erakordselt positiivne märk ning tähendab, et oodata on imesid."

No ja kurat..üle terve keha tekkisid ulmelised külmavärinad, pisar tuli silma ja see lootus, mida see 777 andis. Kõige raskemal hetkel, kus tundub, et eluisu on kadunud, ütlevad need 3 numbrit, et on oodata imesid! Ja nii juhtuski! Kuu hiljem sain maailma kõige toredamalt geneetikult kõne, et minu väike aastane tütar läheb aastaks välismaale ravile. 

Aga see pole kõik veel (issand, nagu mingis halvas top shop reklaamis - ja saad teise kauba peale) - minu elukaaslane sõitis järgmine päev koos sõbraga koju, mille auto numbrimärk oli samuti 777 ja minu kallis ema nägi paar ööd hiljem unes, kuidas ta koos sõbrannaga tikkisid raami sisse 777. See kink oli unes mõeldud minu tütrele.

Peale seda olen alati rasketel hetkedel, kui lapsel on operatsioon või kui ta haige on, palunud oma kaitseinglitel teda valvata.

Kui keegi minult küsib, kas ma usun millessegi, siis vastus on ilmselge. Meil kõigil on vähemalt 2 kaitseinglit, kes alati olemas on. Rääkige nendega ja ärge kartke neile oma soove edastada. Te võite üllatuda, kui soovid täituvad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar