kolmapäev, 3. juuni 2015

ma olen nii saamatu

Ma ei saa aru, mis värk mul nende ripsmepikendustega on. Absoluutselt ei õnnestu nende paigaldamine. Iga kord ostan pidustusteks suure tuhinaga uued ja vägevad ripsmepikendused, et need siis pärast lihtsalt ära visata. Mul ei õnnestu neid ilmselt 20 aasta pärast ka omale ise külge liimida. Viimati ostsin talvel, et sõbra sünnipäeval äss välja näha. Esiteks ei saa ma neid ise kuidagi paigaldada, sest liim ei jää üldse kinni. :D Teiseks mis kuradi liim neil üldse kaasas on, see ei kleebi mitte midagi ju? A kolmandaks üritasin mingit tugevamat liimi otsida, (leidsin, aga ei hakka kommenteerima, mis liimi, sest ma suren häbi pärast maa alla xD) seega lõpuks liimisin oma silma kinni. Ma olen mitut erinevat õpetust vaatanud, aga võta näpust..ilmselt nii mauno, et hakkama saada.
Tuleb kuskile salongi oma tagumik kohale veeretada, aga ma olen nii võhik nende kurvide jms jamaga. Tahaks ikka midagi ilusat ju, naturaalset.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar