neljapäev, 4. juuni 2015

moslemid, pagulased, kes iganes

Ma ei taha ühtegi moslemit Eestis näha. Miks? Lihtne! Olen piisavalt palju käinud välismaal, et näha nende osakaalu teiste rahavaste seas ja see ei ole kahekordne, see on kolme-, neljakordne! Näiteks Inglismaal on iga teine moslem, samuti on seal palju mustanahalisi ning japsid, hiinlased jms pilusilmad. Õigeid inglaseid on nii vähe. Aga miks? Toimub rahvaste segunemine + veel see, et moslemite peres ei ole 2-3 last, vaid kuskil 8-10 last. Ma ei ole parematel päevadel muidu rassist, aga ma tõesti suuda omaks võtta ega mõista nende usku. Ja usaldus nende suhtes on ka täielik 0. Ma tean, et ei ole ilus suhtuda inimestesse eelarvamustega, aga need pagulased, kes siia meie maale end elama üritavad pressida, ei ole ju põgenikud. Enamik nendest on noored, tööjõulised inimesed. Me oleme siiski väike riik. Meil on oma keel, omad kombed ja oma usk. Niigi on väga raske meie rahval nö püsima jääda, sest me oleme niivõrd pisike riik ja niivõrd pisikese rahvaarvuga. Ma päriselt ei taha Tallinna minna ja end otsapidi kaltsu sisse mässida, et ma jumala eest oma roheliste silmade pärast peksa ei saa. Äkki mõnele mossule need lihtsalt ei meeldi.
Praegu käsi südamel vannun, et igatsen Savisaart!

Tsitaat:
,,Kurval kombel eksisteerib veel mingi hulk inimesi, kes on arvamusel, et sisserändajad võiksid meie kultuuri kuidagiviisi rikastada.
Ma tooks paar lihtsustavat näidet:
Võtke värvipalett. Kollased, punased, sinised toonid.
Kõik nad on omaette kirkad ja ilusad. Rikkumata.
Segage sinna hulka midagi. Segage kollane ja punane ning pilt
hakkab muutuma...
Segades kõik värvid saate tulemuseks
halli-pruunika tooni, mida ükski kunstnik lõuendile
vabatahtlikult kandma ei hakka."



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar